Πρώτα από όλα ...Καμία από τις παρακάτω δημοσιεύσεις δεν είναι δική μου.Είναι αναδημοσιεύσεις που μάζεψα τριγυρνώντας στο δίκτυο .Σε αυτούς που τα πρώτο δημοσίευσαν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . Εάν κάποιος βρει πως περιέχουν ΠΑΡΑΝΟΜΟ ή COPYRIGHT υλικό ,να επικοινωνήσει με το ZSHARE η οποιον άλλο HOSTER τα φιλοξενεί...φαίνονται σε κάθε Post... και θα Διαγράψουν τα Links

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Crysis 2

Εδώ και περίπου τρία χρόνια, η πρώτη ερώτηση που έκανε όποιος αγόραζε κάρτα γραφικών για τον υπολογιστή του ήταν η ίδια: «Μπορεί να τρέξει το Crysis»; Τα τεχνικά επιτεύγματα του πνευματικού διαδόχου του Far Cry είχαν κλέψει την παράσταση, όμως οι περισσότεροι ξεχνούσαν ότι οι μηχανισμοί gameplay του ιδιαίτερου αυτού first-person shooter ήταν εξίσου ενδιαφέροντες με την αξεπέραστη έως σήμερα οπτική απόδοση της ζούγκλας, του φωτός και του υγρού στοιχείου. Ο λόγος ήταν το Nanosuit: η ομώνυμη στρατιωτική στολή υψηλής τεχνολογίας επέτρεπε την προσωρινή χρήση υπεράνθρωπων ικανοτήτων, που καθιστούσαν τον φορέα της πολύ πιο επικίνδυνο από το μέσο στρατιώτη. Αυξημένη ταχύτητα, δύναμη, αλτικότητα και ανθεκτικότητα, συνδυάζονταν με τη δυνατότητα σποραδικής αορατότητας, με αποτέλεσμα την ευχέρεια χρήσης πολλαπλών τακτικών κατά τη διάρκεια μιας μάχης.

Crysis 2 Image 01

Η προαναφερθείσα ερώτηση όμως ταλάνιζε και τους κατόχους Xbox 360 και PS3. Η Crytek φρόντισε να τους προσφέρει μία έμπρακτη, εμφατικά θετική απάντηση, με την multiplatform κυκλοφορία του Crysis 2. Πράγματι, τα οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας της Microsoft και της Sony «μπορούν να τρέξουν το Crysis» και μάλιστα ικανοποιητικά. Η δράση έχει μεταφερθεί από την τροπική ζούγκλα του πρώτου μέρους στην «αστική ζούγκλα» της Νέας Υόρκης, η οποία έχει υποστεί καταστροφές εκτεταμένης κλίμακας, λόγω της επιδρομής των εξωγήινων Ceph. Η μόνη ελπίδα διάσωσης της πόλης είναι η άμεση αντίδραση από τον νέο κάτοχο του Nanosuit, τον τυχαία εμπλεκόμενο πεζοναύτη «Alcatraz». Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα παιχνίδι προσπαθεί να αποτυπώσει μια μερικώς κατεστραμμένη πόλη στο χρονικό πλαίσιο του κοντινού μέλλοντος, όμως το Crysis 2 τα καταφέρνει καλύτερα από τους υπόλοιπους τόσο σε αισθητικό, όσο και σε τεχνικό επίπεδο. Λείπει η σχεδόν μονοχρωματική απόδοση της πλειοψηφίας των τίτλων του είδους, χωρίς όμως να θυσιάζεται η αίσθηση της υποβλητικής ατμόσφαιρας. Η Νέα Υόρκη του 2023 δεν είναι μία γκρι μάζα ερειπίων, αλλά μία πόλη που στέκεται ακόμα στα πόδια της, για εμφανώς περιορισμένο όμως χρονικό διάστημα.

Crysis 2 Image 02

Οι ουρανοξύστες στέκονται προσωρινά όρθιοι, αλλά φλεγόμενοι και όσο περνάει η ώρα κάποιοι από αυτούς καταρρέουν, προκαλώντας σύντομες σεισμικές δονήσεις. Παντού υπάρχουν φωτιές και χαλάσματα, ενώ κυριαρχεί ο ήχος των δυνατών ανέμων, των περιστασιακών καταιγίδων και των θρήνων των ετοιμοθάνατων πολιτών που έχουν προσβληθεί από τον εξωγήινο ιό. Θα περιπλανηθείτε στις οροφές κτιρίων, σε δρόμους γεμάτους οδοφράγματα και εγκαταλελειμμένα οχήματα, επάνω και κάτω από μισοκατεστραμμένες γέφυρες, σε υπόγειους σταθμούς τρένων, στο εσωτερικό κτιρίων διαφορετικής αρχιτεκτονικής, σε πλημμυρισμένα ερείπια, σε διάσημες -βυθισμένες στο έδαφος από την καθίζηση- πλατείες και σε πολλά άλλα μέρη, τα οποία από μόνα τους θα σας δώσουν κίνητρο για να προχωρήσετε στο χορταστικό, περίπου 12ωρο campaign mode.

Crysis 2 Image 03

Η χρήση ρεαλιστικών textures και ποικίλων, εντυπωσιακών τεχνικών φωτισμού, στα πλαίσια ενός εκτεταμένου αστικού περιβάλλοντος, δεν έχουν επηρεάσει το frame rate όσο αναμενόταν και όσο υποδείκνυε το βασισμένο σε πρώιμο κώδικα demo του παιχνιδιού. Σίγουρα, όταν θα μάχεστε με δεκάδες εχθρούς, ενώ στον ουρανό γίνονται αερομαχίες, τα κτίρια γύρω σας καταρρέουν και ένα τεράστιο Mech αποφασίζει να στρέψει τον εκτοξευτή ρουκετών του στο πρόσωπό σας, τα 30 καρέ θα μειωθούν. Ακόμη και τότε όμως, δεν πρόκειται να επηρεαστεί η ακρίβεια της στόχευσής σας.

Crysis 2 Image 04

Το ορχηστρικό soundtrack υψηλών προδιαγραφών, με μερική ανάμειξη του Hans Zimmer, συμπληρώνει την πληρότητα της εικόνας του τεχνικού τομέα. Η μουσική συνοδεύει την δράση με αξιοσημείωτη ευστοχία, προσαρμοσμένη απολύτως στα τεκταινόμενα με ποιοτικές συνθέσεις, που θα θυμίσουν ταινία δράσης σε πραγματικά μεγάλο βαθμό. Αντίστοιχα, τα ηχητικά εφέ είναι εκκωφαντικά και αποδίδουν σωστά τους πυροβολισμούς και τις εκρήξεις, σε συνάρτηση με το χώρο που περιβάλλει τον Alcatraz και την κατάσταση της υγείας του, με την εφαρμογή των ανάλογων φίλτρων ανά περίπτωση. Όσο για το κεντρικό theme του παιχνιδιού, είναι σίγουρη η τοποθέτησή του σε πολλούς media players, με την ένδειξη “Repeat” ενεργή για μεγάλο χρονικό διάστημα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου